slatke sms porukice...

srijeda, 23.02.2005.

• Stranger in the night, aids in the morning

• Volim te kao što riba voli vodu, kao što dior voli modu, kao što medo voli med, kao što pingvin voli led. Ja nisam anđeo iz raja ali te ipak volim bez kraja….

• Najbolje su stvari u životu besplatne …. I vrijede svaku kunu koju daš za njih !!!!

• Ne tuguj što si sama i što živiš samo za sebe. Za nekog si rođen i netko je rođen za tebe.

• Čuje da ti je lijep, dobar, čvrst, da je čupav, nenormalno velik, da ga ne možeš strpati u hlače. Mogu ti reći super ti je pulover….

• 00:03,
00:02,
00:01,
00:00
– BUUUUM ! Upravo te pogodila golema puda. Sorry zbog modrica

• Nekomu je teško dignuti 100 kg-a, nekomu je teško okopavati kukuruz, nekomu je teško ujutro se buditi, a tebi je teško nazvati moj br. Zašto ???

• Ugasio si vatre sve, ali mene ne. Tako sam napaljiva, tako krhka, tako tanka, jedva čekam tvoj dodir da me napali i tvoj dah da me ugasi. Tvoja šibica !!

• Čuo sam da atomska bomba vrijedi milijun dolara., E, dao Bog da mi jedna padne u dvorište !!

• Što ne zoveš, sunce malo, zar ti više nije stalo ?Ja te čekam, ti ne pišeš, zar me iz svog svijeta brišeš? Piši dok ti nije kasno jer mi ništa nije jasno !!!

• Rekli su mi da ga zaboravim.ali su zaboravili da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju zaboravljene…

• Bez tebe je sve ništa, a s tobom je ništa sve…

• Doista je vrijeme da ti kažem ono što ljudi pričaju iza leđa. Auuuu koja …. guza

- 19:49 - Komentari (14) - Isprintaj - #
  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Evo ljudi ni sama neznam o čemu bi vam pisala pa se dosjetih da napravim nesto sa sms porukama za mobitele. Dakle sve koje zanimaju sms-ovi mogu nesto pronaći ovdje.... Have fun!!!! pa-pa

Linkovi