slatke sms porukice...

petak, 01.04.2005.

Moja ljubav tebe traži, ti si sreća i ljepota. Reći ću ti sve, ali bez laži... ti si ljubav mog života!!!

Reci mi da me ne trebaš i otići ću. Reci da ti nije stalo i nestat ću. Reci da ti ne značim ništa, preboljet ću . Reci da me ne voliš i umrijet ću ...

U tihoj noći dok srce strepi, sjeti se mene moj anđele lijepi. Ako te rastuže zvuci gitare i ako život gorko zaboli, sjetise da postoji netko tko te jako voliiiii

Da sam tihi povjetarac i da imam takvu moc, sletio bih na tvoj prozor da ti pozelim naljepsu laku noc.

Dvije ljubavi kad se sloze, nitko nista tu ne moze, a mi smo dusa jedna i tijela dva!

"Onog dana kad prestanete gorijeti od ljubavi mnogi ce umrijeti od studeni!"

Ako izgubim ja tebe, izgubit ces i ti mene ali vise ces izgubiti ti, nego sto cu izgubiti ja, jer mene ce mnoge voljeti kako ti, ali tebe niko kao ja.

Sinoc sam dobio poruku od neba. Bogovi su se zalili da im je pobjegao najljepsi andeo. Ne brini se, nisam te odao!!!

Spavaj kao da ne postoji sutra, kao da nema jutra, spavaj i snivaj slatke snove i snivaj me noci ove!!!

Htio sam ti poslati nesto neopisivo, lijepo, drago, osjecajno, eroticno i vrlo pametno, ali nazalost ne stanem u EKRAN!!!

Ne saljem ti ruzu jer ona vene, vec ovu poruku da se sijetis mene. Nije to spomen sto znaci proslost, vec za poljubac sto znaci vjecnost!!!

Jednog dana pitat ces me volim li vise zivot ili tebe? Odgovorit cu ti, a ti ces se nakon toga okrenuti i otici...jer...ne slutis da si ti moj zivot!!!

Kad si se ti rodila bilo je tmurno, grmjelo je i padala je kisa. Znas zasto? To je nebo plakalo jer je izgubilo najdrazeg andela - TEBE!!!

Tek kad andeli postanu zli, kad svi oceani presuse tad ce srce prestati gorjeti i ja su tebe prestati voljeti.

Kad bi zrno pijeska bilo mjerilo za ljubav, sve pustinje svijeta ne bi bile dovoljne da ti kazem koliko te volim.

"...volim te jer mi dajes ljubav...
...volim ljubav jer mi je TI dajes…"

- 13:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Evo ljudi ni sama neznam o čemu bi vam pisala pa se dosjetih da napravim nesto sa sms porukama za mobitele. Dakle sve koje zanimaju sms-ovi mogu nesto pronaći ovdje.... Have fun!!!! pa-pa

Linkovi