slatke sms porukice...

subota, 09.04.2005.

usnama cu dotaknuti tvoje snene okice, lagano poput leptirovih krila. ljubit cu te njezno dok polako budes odlazila prekrasnom stazom snova.


v=ecer je prosla,
o=pet ce doci,
l=ijep je zivot,
i=to ce proci,
m=islim da te volim,

t=o nije sve,
e=vo jos jednom volim te

vazno je samo da negdje postojis... da postojis i da me volis, vazno je da smo tu ispod istog neba i da si uz mene kada mi to treba.

vec dugo mi nisi na um pao, bila sam te u zaborav dala. al uzalud zadrhti mi srce kada sam te sa drugom ugledala! vrati se majmune!!!

vec odavno nada u mom srcu je izcezla da cu pronaci luku gdje cu se skriti, usred olujnog mora nadjoh tebe... tebe luku moju gdje cu vjecno biti!

- 17:11 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Evo ljudi ni sama neznam o čemu bi vam pisala pa se dosjetih da napravim nesto sa sms porukama za mobitele. Dakle sve koje zanimaju sms-ovi mogu nesto pronaći ovdje.... Have fun!!!! pa-pa

Linkovi